پیرسینگ غرب تهران

پیرسینگ چیست ؟

دنیای مد و زیبایی امروز به جاهای عجیب و غریبی رسیده است انواع روش های مختلف برای تغییر ظاهر با هدف جذاب و زیباتر شدن مرزهای خلاقیت را کیلومترها جابجا کرده است . قدیم ها خانم ها با یک سرخاب و سفیداب و ساده خودشان را زیبا می کردند و مردان با اصطلاح و پوشیدن یک دست لباس نو این کار را انجام می دانند اما امروز دیگر سرخاب و سفیداب و لباس نو جای خودش را به انواع و اقسام روش های عجیب و غریب داده است یکی از کارهایی که در دنیای مدرن امروز برای زیبایی انجام میشود پیرسینگ یا سوراخ کردن پوست است .

این کار به منظور آویزان کردن جواهرات و طلا و سایر زیورآلات به محل مورد نظر انجام میشود . سوراخ کردن گوش برای آویزان نمودن گوشواره از سال های متمادی عمومیت داشته و خانم ها اغلب از سنین کودکی این کار را انجام می دادند اما کم کم این کار به سوراخ کردن بینی ، گونه ، گوشه لب ، روی زیان ، کنار ناف و دندان و برخی جاهای دیگر کشیده شد و به مرور طرفداران خاص خودش را هم پیدا کرد .

مثلا سوراخ کردن کنار بیینی برای کاشتن حلقه های طلایی یا روی زبان و سطح دندان برای آویزان کردن جواهرات توپی و چیزهای دیگر کنار ابرو و گونه امروزه خیلی مد شده است . اما در مورد این نوع جراحی های زیبایی حتما قبل از اینکه کاری انجام دهید تحقیق کنید و اطلاعات لازم را بدست آورید.

مرکز لیفت ابرو و مژه در غرب تهران

اهمیت پیرسینگ در زیبایی فرد

گاهی پیرسینگ ها ظاهر نامتعادل و در نواحی غیرمعمول بدن نیز انجام می شوند که این کار بستگی به سلیقه و درخواست خود شخص دارد.
توصیه های مهم پیرسینگ غرب تهران (Piercing)

استفاده از گان مخصوص پیرسینگ

در نواحی حساس و خطرناک ممکن است با عفونت و خطرهای جدی همراه باشد. پیرسینگ (Piercing) با استفاده از گان‌های مخصوص (دستگاه تفنگ مانند) استفاده می‌شود.

استریل بودن و انجام  پیرسینگ در مراکز معتبر

نکته‌ای که علاقه مندان به آن باید توجه کنند این است که ابزارها و وسایلی که برای این کار استفاده می‌شود باید حتماً استریل باشند و در جای معتبری مانند کلینیک انجام شود.

اهمیت نوع و مدل پیرسینگ

انتخاب جنس، سایز، نوع و مدل پیرسینگ اهمیت زیادی دارد و نباید از محصولات غیراستاندارد فقط به دلیل ظاهر آن استفاده کرد. پس از بهبود زخم می توانید آن را تغییر دهید و از موارد دلخواه خود استفاده نمایید.

ویژگی های یک پیرسینگ استاندارد شامل موارد زیر است:
طول و ضخامت مناسب (نازک نباشد).
دارای جنسی از قبیل طلا، نقره، تیتانیوم، استیل و پلاتین باشد.
سالن زیبایی مارینا آماده ارائه کلیه خدمات زیبایی از جمله پیرسینگ غرب تهران، آریا شهر، شهر زیبا، شهران، بلوار تعاون، چیتگر، بلوار فردوس با رعایت کامل کلیه موارد بهداشتی می باشد.

پیرسینگ غرب تهران، بلوار فردوس ، آریا شهر، شهران، چیتگر

سالن کوتاهی مو در غرب تهران

پیرسینگ چیست ؟

سوراخ کردن بدن از زمان های بسیار قدیم در بین اقوام مختلف وجود داشته هر چند که تاریخچه آن برای اولین بار و اینکه توسط چه نژادی صورت گرفته مشخص نیست ؛ تمدن های خاورمیانه و مصریان هر کدام قسمتی از بدن مانند لب , بینی و.. را سوراخ کرده و به آن جواهر آلات آویزان می کردند ؛ پیرسینگ به مفهوم سوراخ کردن نواحی مختلف بدن اعم از گوش , بینی , لب و ناف بوده که برای زیبایی به آن زیور آلات آویخته می شود و اخیرا در جامعه ما نیز مد شده است این روش انواع مختلفی داشته و برای انجام آن نیاز به تجربه و تخصص کافی است به همین علت اگر با رعایت اصول بهداشتی و دقت کافی صورت نگیرد احتمال بروز عفونت و یا دیگر عوارض وجود دارد .

  • انواع پیرسینگ بدن
  • عوارض piercing
  • هزینه piercing

انواع پیرسینگ بدن

پیرسینگ گوش :

یکی از رایج ترین نوع پیرسینگ سوراخ کردن گوش است این روش علاوه بر میزان درد و نقاهت کمتر هزینه کمتری نیز دارد و معمولا در بافت نرمه گوش , در پهنای نرمه گوش , لاله گوش ( دردناکتر از نرمه و پهنای نرمه است ) , عضروف گوش و هلیکس گوش ( بخش خمیده گوش خارجی ) صورت میگیرد .نسبت به دیگر قسمت های گوش غضروف درد بیشتری داشته و مراقبت بیشتری را نیاز دارد .به همین دلیل پس از سوراخ کردن این ناحیه باید ان را مداوم ضد عفونی کرد و آنتی بیوتیک استفاده نمود و برای عدم ایجاد عفونت از دستکاری کردن آن خودداری کرد .برای انتخاب گوشواره مورد نظر بهتر است از جواهرات سبک استفاده شود .

کراتینه مو در غرب تهران

Piercing بینی :

در این نوع یکی از یا هر دو پره بینی سوراخ شده و حلقه یا جواهرات کوچی از آن آویزان می کنند این نوع پیرسینگ در انواع مختلف  پره بینی , سپتوم (در بافت میانی و غیر غضروفی بین دو سوراخ بینی ) ,پل ( بالای بینی  و بین چشم ها به شکل افقی یا عمودی ) و ناسالانگ ( سه سوراخ در دو پره و قسمت میانی بینی در یک راستا و آویز میله ای در آن قرار می دهند . ) این نوع نیاز به مراقبت بیشتری داشته و طول درمان آن چند ماه تا یکسال است piercing بینی نشانه  چیست ؟

به باور برخی ها نشانه ثروت و موقعیت اجتماعی زیاد است اما این باور ریشه در فرهنگ مردمان بربر در آفریقای شمالی دارد , در هندوستان حلقه بینی نشانه سلامت جنسی , باروری و فرزند آوری است و در برخی مناطق جهان به مفهوم متاهل بودن است .

Piercing لب :

این نوع در دو نوع piercing دائمی و موقت است در نوع موقت شی زینتی توسط چسب و یا آهنربا روی پوست قرار میگیرد و در نوع دائم قسمت مورد نظر لب سوراخ شده و و شی زینتی را از ان آویزان می کنند .

Piercing ناف :

در این نوع در بافت لبه بالایی ناف سوراخی ایجاد شده و حلقه یا شیء تزئینی را از آن عبور می دهند این قسمت باید با دقت بالایی صورت گیرد به این دلیل که عصب های زیادی دارد و اگر به درستی صورت نگیرد درد زیادی را به دنبال دارد طول درمان آن نیز 6 ماه تا یک سال است .

Piercing ابرو :

این نوع از انواع پیرسینگ های سطحی محسوب شده و در این روش ورود و خروج سوزن برای سوراخ کردن ابرو فقط در بافت سطحی پوست رخ می دهد به همین علت عمق سوراخ نسبت به دیگر نقاط بدن کمتر است اما Piercing ابرو نشانه چیست ؟ این نوع برای اولین بار توسط زنان همجنس گرا رواج یافت اما امروزه نشانه خاصی نداشته و به عنوان اکسسوری در دنیای مد شناخته می شود .

دیگر انواع piercing بدن :

پیرسینگ  گونه , دندان , سینه , دست و انگشتان , سرفیس , کمر , مدیسیون ( سوراخ کردن پوست سینه در زیر گردن , ترقوه و لگن و روی پوست لگن و دو طرف ناف انجام می شود .

 عوارض piercing

  • ایجاد عفونت باکتریایی و ویروسی به ویژه اینکه بهداشت رعایت نشود .
  • ایجاد گوشت اضافه یا کلوئید .
  • ایجاد سوراخ های متعدد روی غضروف باعث آسیب رساندن به غضروف گوش می شود .
  • احتمال حساسیت افراد به نیکل و بدلیجات
  • باکتری هایی که در درون بینی قرار دارند می توانند موجب عفونت شده و ویروس هایی مانند اچ آی وی , هپاتیت B یا C و یا کزاز ناشی از ناشی از تجهیزات استریل نشده می تواند وارد جریان خون شود

هزینه piercing

 هزینه پیرسینگ به محلی که برای محلی که برای انجام این روش انتخاب میکنید همچنین نوع روش آن بستگی دارد اما صرفا به دنبال قیمت ارازن و کم هزینه نباشید و دقت کنید تا در نهایت کیفیت و بهترین وسایل و تجهیزات صورت گیرد تا پس از آن با عوارض و بیماری های مختلف مواجه نشوید .

سالن زیبایی در چیتگر با تخفیف های عالی

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
نوار کناری
Call Now Button