مقالات

مواد کراتینه مو چیست ؟

این روز ها استفاده از رنگ موهای مختلف همچنین استفاده از اتوموها , سشوار و بابلیس امری رایج شده است بنابراین باید هر ازگاهی پس از استفاده مداوم از این محصولات موها را به کمک کراتین خوب کنیم کراتین ماده ای بوده که به طور طبیعی در موهای انسان و حیوانات وجود داشته و هر چه میزان آن بیشتر باشد مو نرم تر و صاف تر است اما مواد کراتینه مو چیست و بهترین مواد کراتینه برای موها کدام است و چه خصوصیاتی دارد ؟ سالن زیبایی مارینا با خدمات زیبایی و میکاپ در خدمت شماست . برای مشاوره و نوبت دهی با ما تماس بگیرید و یا همراه ما باشید با :

  • کراتینه چیست و چه کاربردی دارد ؟
  • بهترین مواد کراتینه مو چیست ؟
  • 10 مورد از بهترین برندهای مواد کراتینه
  • قیمت بهترین مارک مواد کراتینه و هزینه کراتینه موها
  • کراتینه مو در خانه
  • بهترین مواد کراتینه مو خانگی

سالن آرایشگاه در چیتگر و شهرک راه آهن

مواد کراتینه مو

کراتینه چیست و چه کاربردی دارد ؟

موها دارای مواد مختلف معدنی بوده که کراتین یکی از آنهاست وجود این ماده موجب درخشندگی مو شده و موهایی که کمتر از این ماده برخوردار هستند ضخیم , وز و… می شوند کراتینه مو در سالن های زیبایی توسط افرادی که تخصص کافی دارند صورت می گیرد کاربرد کراتینه مو شامل صافی نمودن موها , احیا کننده مو آسیب دیده و از بین برنده وزی موهاست .

بهترین مواد کراتینه مو چیست ؟

مواد کراتینه مو دارای مدل های مختلف است تمامی مواد کراتینه مثل هم نیستند و هر کدام برای مدل موهای خاص با ویژگی های خاص در نظر گرفته شده است به عنوان مثال یک نوع از این مواد برای موهای آسیب دیده , نوعی دیگر برای موهای مجعد و…. می باشد ، برخی مواد کراتینه موهای آسیب دیده را احیا کرده و برخی مو را صاف تر نشان می دهند .بنابراین بهترین مواد برای کراتینه موها باید با توجه به نوع موهای شما انتخاب شود .

نمونه کار رنگ مو در چیتگر

10 مورد از بهترین برندهای مواد کراتینه

مواد کراتینه اگر به صورت ارجینال تهیه شوند بسیار کارآمد و تأثیر گذار عمل خواهند کرد از بهترین مارک های مواد کراتینه می توان به agi max , bebak , cabs , enzo ,  , گلد لیبل , کراپلس , ریو , آمازون , گلوبال و کادیو می توان اشاره نمود .

نمونه کار کاشت مژه در شهرک گلستان

قیمت بهترین مارک مواد کراتینه و هزینه کراتینه موها

قیمت مواد کراتینه موها با توجه به کیفیت و مارک آن متفاوت است همچنین قیمت این مواد به صورت سی سی ارائه می شود و با افزایش حجم کراتین قیمت آن نیز بیشتر می شود بهترین مواد کرایتنه بیش از 1 میلیون تومان قیمت دارند همچنین هزینه کراتینه کردن موها با توجه به مارک و حجم موها هزینه های متفاوتی دارد قیمت ها برای موهای کوتاه  می تواند از 500 هزارتومان شروع و برای موهای بلند از 800 هزارتومان شروع شود .

کراتینه مو در خانه

کراتینه کردن مو کاری تخصصی بوده ونیازمند مهارت خاص است در صورتی که این مهارت را داشته باشید می تواند در خانه نیز موها را کراتینه نمود اما ما کراتینه کردن مو در خانه را توصیه نمی کنیم زیرا مواد و کراتینه مو با توجه به مارکشان عملکردی متفاوت دارندبرخی از مواد کراتینه نیازمند تخلیه در هوای اکسیژن دار می باشند و همین امر نیز موجب می شود از مکنده های قوی در سالن های زیبایی استفاده شود .

 از بهترین مواد کراتینه موخانگی

کراتینه مو با سس مایونز :

سس مایونز به دلیل دارا بودن روغن کانولا , زرده تخم مرغ , روغن سویل و سرکه و آبلیمو یکی از بهترین کراتینه مو خانگی است ؛ برای شروع ابتدا موها را خیس نموده و سس را به روی موها ماساژ دهید سپس یک پلاستیک روی سر کشیده و اجازه دهید نیم ساعت مواد روی سر باقی بماند و پس از این مدت مو ها را با آب گرم بشویید .

کراتینه مو با روغن کرچک :

از جمله بهترین روغن های تقویت مو روغن کرچک است این روغن دارای ویتامین E مواد معدنی , پروتئین , امگا 6 و 9 است , با کراتینه مو توسط روغن کرچک می توان رطوبت موها را حفظ و مو ها را صاف کرد ؛ ابتدا موها را خیس نمایید و چند قطره روغن کرچک به موها زده و به طوریکه روغن به تمام قسمت های مو منتقل شود و موها را ماساژ دهید پلاستیک را روی سر قرار داده و پس از نیم ساعت موها را بشویید .

نمونه کار جدید فیبروز ابرو در شهرک گلستان
منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
نوار کناری
Call Now Button