مقالات

بهترین پاک کننده صورت چیست ؟

نشستن مرتب و منظم صورت موحب ایجاد جوش های سرسیاه در همه افراد به ویژه آنهایی که آرایش می کنند می شود ؛ زیرا یکی از مهم ترین دلایل بسته شدن منافذ پوست استفاده از مواد آرایشی است ؛ یک پاک کننده صورت مناسب با پاکسازی منافذ پوست از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می کند اما با این حال با توجه به انواع پوست اعم از معمولی , چرب و خشک انتخاب یک پاک کننده مناسب کار بس دشواری است ؛ برای داشتن پوستی صاف و شفاف انتخاب بهترین پاک کننده صورت بسیار حائز اهمیت است . سالن زیبایی مارینا  در چیتگر ، شهرک راه آهن و…. سایر نقاط غرب تهران مراجعه کننده میپذیرد . برای دریافت نوبت با ما تماس بگیرید و یا همراه ما باشید با : 

  • بهترین پاک کننده برای انواع پوست صورت
  • بهترین پاک کننده صورت کدام است ؟
  • بهترین پاک کننده طبیعی صورت

آرایشگاه زنانه در چیتگر

بهترین پاک کننده صورت

بهترین پاک کننده  برای انواع پوست صورت

بهترین پاک کننده های صورت  برای پوست خشک :

محصولات پاک کننده و شوینده صورت برای پوست خشک نباید صابونی باشندوجود مرطوب کننده در ترکیبات محصولات پاک کننده پوست به حفظ سلامت پوست صورت کمک شایانی می نماید بهترین پاک کننده صورت برای پوست خشک باید عاری از هر نوع مواد حساسیت زا اعم از عطر , اسانس , پارابن و یا الکل باشد ؛ درست است که خواص آنتی باکتریال یک پاک کننده اثرات مثبت زیادی دارد اما خواص ضد باکتریال یک پاک کننده در کنار فواید آن موجب خشکی پوست می شود .

مرکز کاشت ناخن در شهرک راه آهن

بهترین پاک کننده های صورت برای پوست چرب :

پوست های چرب حالتی براق و روغنی به خود میگیرند , چربی پوست ممکن است به صورت ذاتی باشد اما در بیشتر مواقع آلودگی هوا , تغذیه نامناسب , ماندگاری لوازم آرایش بر صورت و… پوست را چرب تر می کند و احتمال جوش های سر سیاه وجود دارد ؛اما راه حل استفاده از بهترین پاک کننده  صورت مناسب پوست چرب است ؛ بهترین پاک کننده پوست چرب دارای ویژگی هایی اعم از بافت سبک و غیر روغنی است و اگر پوست شما دارای آکنه است بهتر است از محصولات آنتی باکتریال با خاصیت لایه برداری استفاده نمایید .

بهترین پاک کنندهای صورت برای پوست معمولی :

پوست های معمولی با مشکلاتی مانند خشکی زیاد یا تولید چربی یا سموم اضافی رو به رو نیستند افراد دارای پوست معمولی مشکلاتی مانند منافذ باز , حساسیت و آکنه را تجربه نمی کنند ؛ برای این نوع پوست می توان هر نوع پاک کننده ای استفاده نمود البته تا جایی که با پوستتان سازگار باشد .

بهترین پاک کننده صورت کدام است ؟

پن پاک کننده صورت :

پن ها شوینده های صابون مانندی بوده که نسبت به صابون پاک کنندگی بیشتری داشته و بر عکس صابون ها موجی خشکی پوست نمی شوند .

کرم پاک کننده پوست :

کرم های شوینده نسبت به ژل و فوم غلیظ تر بوده و با ترکیبات مرطوب کننده خود باعث می شوند تا پوست رطوبت خود را حفظ نماید ؛ این محصول را نیز می توان یکی از بهترین پاک کننده صورت دانست .

روغن های پاک کننده صورت :

این نوع پاک کننده ملایم صورت بوده و بر عکس نامشان تنها مختص به استفاده برای پوست های خشک نیست و برای انواع پوست خشک , مختلط , حساس و چرب مناسب است .

پودرهای شوینده صورت :

این نوع در ترکیب با آب حالت خامه ای گرفته و لایه برداری قوی برای پوست چرب محسوب می شوند .

تونر صورت :

تونر یکی از بهترین پاک کننده قوی صورت بوده که موجب پاکسازی منافذ و لایه های عمیق پوست می شود ؛ این مواد از آب مفید فعال و یا گاهی الکل تشکیل شده اند که سلول های مرده پوست را از سطح پوست جدا کردهو خاصیت آبرسانی دارد .

میسلار واتر :

این محصول یکی از بهترین پاک کننده صورت بوده و از ذرات روغنی گرفته شده و خاصیت پاک کنندگی آن هم به همین میسل ها باز می گردد ؛ میسل ها چربی ها و آلودگی ها را از روی صورت به خود جذب می کنند ؛ میسلار واتر فرمولاسیون ملایمی داشتهو با حفظ رطوبت پوست اجازه خشکی به پوست نمی دهدبرای استفاده از این شوینده مایع بع پد های پاک کننده  یا توپک های پنبه ای نیاز دارید .

طرح جدید بافت مو در شهرک گلستان

شیر پاک کن :

شیر پاک ها متشکل از  70 درصد آب و 30 درصد روغن هستند بخش مواد روغنی چربی مواد آرایشی مانند کرم پودر را در خود حل کرده  و آن را از روی پوست پاک می کند همچنین موجب حفظ رطوبت پوست می شود .

پدهای پاک کننده آرایشی :

پد های پاک کننده آرایشی شکلی گرد و حالت دور دوزی دارند که در حین استفاده پنبه آن خارج نشود .این محصول در دو نوع زبر و نرم بوده که با توجه به نیاز شما انتخاب می شوند

بهترین پاک کننده طبیعی صورت

گاهی افراد ترجیح می دهند به جای استفاده از محصولات تجاری مراقبت از پوست پاک کننده های صورت را خود در خانه بسازند به عنوان مثال عسل یک پاک کننده قدرتمند بوده و تأثیر زیادی در جلوگیری از آکنه دارد می توان مقدار کمی عسل را به مدت 5 دقیقه روی پوست ماساژ داد همچنین ترکیب آن با تخم مرغ و یا با ترکیب عسل و شیر می توان یک لوسیون آماده نمود و چند دقیقه روی پوست صورت قرار داد ؛ برای مراقبت از انواع پوست می توان از روغن اسطوخودوس , روغن های گل رز , بابونه و شمعدانی استفاده نمود .

طرح جدید بافت مو در شهرک راه آهن
منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
نوار کناری
Call Now Button