مقالات

آیا هاشور ابرو سرطان زاست ؟

امروزه افراد زیادی به دنبال ابروهای پر پشت و زیبا هستند و به همین دلیل برای افزایش حجم ابرو و پر کردن جاهای خالی ابرو به دنبال روشی مناسب می باشند از جمله روش های آرایشی دائمی هاشور ابرو بوده که با ایجاد خطوط ظریف و هم جهت ابروها می توان جاهای کم ابرو را پر پشت نمود و بین دو ابرو تقارن ایجاد کرد با انجام هاشور ابرو می توان مدل ابرو را تغییر داد و شادابی را به چهره بخشید اما برخی شایعات در رابطه با این فرآیند زیبایی وجود دارد آن هم سرطان زا بودن استفاده از این متد زیبایی است اما آیا هاشور ابرو سرطان زاست ؟ سالن زیبایی مارینا با خدمات فیبروز ابرو در چیتگر ، شهرک راه آهن و …. سایر نقاط غرب تهران در خدمت شماست برای گرفتن  نوبت با ما تماس بگیرید و یا همراه ما باشید  با :

  • آیا هاشور ابرو سرطان زاست ؟
  • در چه صورتی هاشور ابرو می تواند سرطان زا باشد ؟
  • عوارض هاشور ابرو چیست ؟
  • آیا تاتو باعث سرطان می شود ؟
  • مراقبت های بعد از هاشور ابرو
  • آیا هاشور ابرو پاک می شود ؟
  • قیمت هاشور ابرو

نمونه کار فیبروز ابرو در چیتگر

هاشور ابرو

آیا هاشور ابرو سرطان زاست؟

برخی شایعات در رابطه با هاشور ابرو وجود دارد و آن هم این است که هاشور ابرو موجب سرطان می شود واقعا آیا هاشور ابرو سرطان زاست ؟ در رابطه با این مسأله باید گفت در صورتی که این متد زیبایی در کلینیک معتبر و توسط بهترین مختصص  صورت پذیرد این شایعه هیچ صحتی ندارد .

در چه صورتی هاشور ابرو می تواند سرطان زا باشد ؟

یکی از سوألات رایج کاربران این است که آیا هاشور ابرو سرطان زاست ؟ در صورتی که هاشور ابرو در کلینیک معتبر و توسط فرد با تجربه انجام شود جای نگرانی وجود ندارد اما اگر این متد زیبایی توسط فرد متخصص و با تجربه صورت نگیرد عوارض بدی را در پی خواهد داشت به خصوص اینکه در حین هاشور از رنگ های معتبر و بهداشتی استفاده نشود خطر انتقال بیماری های عفونی مانند ایدز و هپاتیت و نیز ایجاد سرطان های پوستی وجود دارد

نمونه کار رنگ مو در چیتگر

عوارض هاشور ابرو چیست ؟

در صورتی که هاشور ابرو در مراکز معتبر و توسط لوازم کاملا بهداشتی انجام شود عفونت پوستی ایجاد نمی کند تنها عوارض پس از هاشور ممکن است که ایجاد درد و التهاب باشد که ان هم توسط پماد های تجویز شده توسط پزشک بر طرف می شود .

آیا تاتو باعث سرطان می شود ؟

از دیگر سؤالات کاربران ارتباط بین خالکوبی و احتمال ایجاد سرطان است ؛ در رابطه با سرطان زا بودن رنگ دانه هایی که برای تاتو استفاده می شود باید گفت که اثبات شده است برخی مواد مانند آرسینک سرطان زاست بنابراین اگر از رنگ دانه های دارای آرسینگ در تاتو استفاده شود آن رنگ دانه سرطان زا می باشد اما با مصرف نکردن مواد سرطان زا و رنگ دانه های متفرقه رنگ دانه های تاتو سرطان زا نیست البته تنها مشکل خالکوبی سرطان نیست بلکه در صورتی که اصول بهداشتی رعایت نشود سلامت فرد به خطر می افتد و مشکلات دیگری نیز به وجود می آید .

مراقبت های بعد از هاشور ابرو

  • پرهیز از شستن و مرطوب کردن ابرو به مدت سه تا هفت روز
  • در هفته اول استفاده از پماد مخصوص یک یا دو بار در روزتوسط گوش پاک کن و مالیدن روی ابرو برای جلوگیری از سوزش و خارش
  • دستکاری نکردن محل مورد مورد نظر
  • عدم قرار گیری در معرض تابش نور خورشید
  • استفاده نکردن از لوازم آرایشی تا زمان بهبودی
  • شستن ابرو پس از هفت روز بعد از هاشور با با آب ولرم و شامپو بچه

آیا هاشور ابرو پاک می شود ؟

نمی توان زمان دقیقی برای هاشور ابرو مشخص کرد اما بر اساس نمونه کارهای صورت گرفته می توان گفت ماندگاری هاشور به روش میکروبیلدینگ حدود یک ماه تا 12 ماه است اما به روش میکروپگمنتیشن 6 ماه تا 1 سال است .

قیمت هاشور ابرو

قیمت هاشور ابرو به عوامل مختلفی اعم از کیفیت کار , شهرت و مهارت آرایشگر و نواقص ابرو فرد بستگی دارد .

فیبروز ابرو در شهرک راه آهن
منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات قالب -> هدر -> منو -> منو موبایل (دسته ها) تنظیم کنید
نوار کناری
Call Now Button